tinc els ulls plens de pols d'estrelles

venerdì, luglio 28, 2006

primer dia: presentació

l'última que he fet: la cresta de Salenques

Hi ha tres paraules clau a la meva vida, cadascuna té la seva raó: muntanya, termodinàmica i Andrea Jannon.
La primera vol dir llibertat i temps lliure, amics, passió, esforç i recompensa, benestar,... fer un cim és com volar per uns instants.
La segona pot ser li hauria d'haver agraït el fet de haver marxat a viure la vida durant uns anys, qui sap
.
La tercera, massa íntim per explicar-ho obertament. Ha estat un dels motius per viure. durant els darrers anys. Un amor dels que marquen l'existència.

Deixem-ho aquí.
Hi ha moltes altres paraules que em podrien definir o a les quals estiuc vinculada, però no són pot ser tant claus en la meva vida.



4 Comments:

  • Hola Marieta
    molt maca la foto, amb molt nivell
    benvinguda al viciblog

    salutacions

    By Blogger ivanG, at 12:38 AM  

  • si, benvinguda al club. Jo ja he posat un link del teu blog en el meu!

    By Blogger Júlia, at 1:20 AM  

  • ara la marieta cistellera te un blog... ai ves! Ara a mes dels asap ja tinc 3 blogs per anar mirant, i despres voldran q treballi.

    be, bona estrena de blog!

    Carles RE

    By Anonymous Anonimo, at 11:28 PM  

  • Marieta!!

    Ara si que puc escriure! Ja tenim un altre blog per anar mirant. Molt bé aquesta presentació, hi ha nivell aqui eh? Ja em veig que entre tots acabareu passant-me a la moda aquesta dels blogs/flogs (una altra versió del mateix amb un format diferent)

    Petoons!1

    By Anonymous Anonimo, at 2:42 PM  

Posta un commento

<< Home